Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the flexible-checkout-fields domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/allmart.gr/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the flexible-shipping domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/allmart.gr/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the updraftplus domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/allmart.gr/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the viva-wallet-for-woocommerce domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/allmart.gr/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/allmart.gr/wp-includes/functions.php on line 6114
FAQ - Συχνές ερωτήσεις - Allmart
  210 700 7316 (09:00 - 17:00)
ΔΩΡΕΑΝ ΑΛΛΑΓΕΣ για να μην χάνεις ποτέ από ένα προϊόν που δεν καλύπτει τις ανάγκες σου
ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ τα περισσότερα από τα οποία άμεσα διαθέσιμα για να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει
ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ από τον κατασκευαστή με απευθείας διεκπεραίωση από εμάς

FAQ – Συχνές ερωτήσεις

Είμαστε εδώ για να σου λύσουμε οποιαδήποτε απορία.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Για επιστροφές εντός Ελλάδας, τα έξοδα μεταφορικών είναι δωρεάν, αρκεί να χρησιμοποιήσετε την μεταφορική εταιρεία που θα σας υποδείξουμε.  Επιστροφή χρημάτων, γίνεται μόλις μας επιστραφεί το προϊόν, από την ημέρα παραλαβής έως και 15ημέρες, σας πιστώνουμε το λογαριασμό σας με το ποσό που αγοράσατε.

ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΜΕΣΩ INTERNET;

Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας υπολογιστής ή κινητό με πρόσβαση στο Internet και διάθεση για αγορές.

ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΑΝΑΝΕΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ;

Ανανεώνουμε τα προιόντα μας κάθε μήνα.

ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΟΥ

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο allmart.gr διέπονται από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας. Επίσης, χρησιμοποιούμε κρυπτογράφηση SSL (2048 bits) σε όλες τις σελίδες, φόρμες εγγραφής και των συναλλαγών, παρέχοντας ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείτε που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σας μέσα από το σύνδεσμο «Οι Παραγγελίες μου», ο οποίος βρίσκεται στη σελίδα «Ο Λογαριασμός μου». Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του allmart.gr στο: 210 700 7316 ή να στείλετε email στο: info@allmart.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας.

ΠΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ;

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, το σύστημα θα σας στείλει αυτόματα ένα email , το οποίο θα σας ενημερώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκληρώσατε σωστά την παραγγελία σας και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;

Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι πολύ εύκολη. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο allmart.gr, δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.

ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@allmart.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 210 700 7316, 09:00-17:00, Δευτέρα έως Σάββατο. β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην δωρεάν επιστροφή προϊόντος, πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του. Όλα τα υποδήματα πρέπει να δοκιμάζονται σε τάπητα για την αποφυγή φθορών. Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του. Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα στο σύνολό τους, εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας ή μετά από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από εμάς.

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ; ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ;

Με την υποβολή της παραγγελίας σας αυτόματα το σύστημα θα σας στείλει ένα μήνυμα στον λογαριασμό του email σας , που θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, τί ακριβώς έχετε παραγγείλει και όλους τους όρους της παραγγελίας. Από το σημείο αυτό και μετά, εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο. Όταν η παραγγελία παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία ACS, θα λάβετε ένα νέο μήνυμα email και SMS, το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό φορτωτικής/αποστολής. Με αυτό τον αριθμό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας, μέχρι αυτή να φτάσει στο χώρο σας. Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Για τη διευκόλυνση της παραλαβής, θα ήταν καλό να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ Allmart.gr ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΟΥ;

Γιατί έχουμε πάνω από 35.000 προϊόντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς, αποδεδειγμένα από τα δημοφιλέστερα sites σύγκρισης τιμών. Γιατί η ποικιλία στα διαθέσιμα σχέδια και οι επιλογές στα νούμερα είναι τόσες πολλές που σας διευκολύνουν να κάνετε αλλαγές άμεσα χωρίς αναμονές.  Γιατί σας παρέχουμε την καλύτερη προστασία πληρωμών μέσω καρτών. Γιατί έχουμε Δωρεάν αλλαγές σε όλες τις παραγγελίες. Τα περισσότερα προϊόντα μας παραδίδονται εντός 24 ωρών! Γιατί είμαστε στην διάθεση σας πριν και μετά την πώληση.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ;

Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω της ιστοσελίδας μας, μέσω τηλεφώνου και e-mail. Τηλέφωνο: 210 700 7316 E-mail: info@allmart.gr.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

Η παραγγελία μπορεί να πληρωθεί μέσω Paypal ,αντικαταβολής ή μέσω κάρτας. Η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής πρέπει να επιλέγεται κατά την παραγγελία.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΟΥΡΙΕΡ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΔΕΜΑΤΟΣ;

Δυστυχώς, δεν έχουμε καμία επιρροή στον χρόνο παράδοσης στον παραλήπτη. Αν σας ενδιαφέρει να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα της παράδοσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τοπικό γραφείο της εταιρείας ταχυμεταφορών. Κατά τη στιγμή της εξόδου του πακέτου από το κατάστημα σας στέλνουμε e-mail και SMS, στο οποίο αναγράφεται αριθμός φορτωτικής, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδο της αποστολής στην ιστοσελίδα του προμηθευτή.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ Allmart.gr;

Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα. Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται για πώληση παρουσιάζονται στην σελίδα μας.